Fundusze Europejskie
Opcje dostępności Włącz powiększenie czcionki Włącz wysoki kontrast Włącz lektora
Wyszukiwarka Mapa strony
  1. Wysokie miejsce Szkoły Ponadgimnazjalnej Powiatu Dąbrowskiego - ZSP nr 1, w rankingu najlepszych szkół województwa małopolskiego w gazecie „Rzeczpospolita”

Wysokie miejsce Szkoły Ponadgimnazjalnej Powiatu Dąbrowskiego - ZSP nr 1, w rankingu najlepszych szkół województwa małopolskiego w gazecie „Rzeczpospolita”

Wydanie gazety „Rzeczpospolitej” z dnia 12 stycznia br., zawierało m.in. zestawienie szkół ponadgimnazjalnych, zarówno liceów jak i techników, które uzyskały najlepszą pozycję rankingową. Szkoły te zostały zaprezentowane w osobnych tabelach rankingowych jako:
- Ogólnopolski Ranking Liceów Ogólnokształcących 2011 oraz
- Ogólnopolski Ranking Techników 2011.

Prezentujemy Ranking najlepszych Techników Województwa Małopolskiego przygotowany przez „Rzeczpospolitą” i „Perspektywy”.

Decyzją Kapituły szkoły ponadgimnazjalne w Polsce były oceniane za pomocą czterech kryteriów.

Są to: sukcesy szkoły w olimpiadach przedmiotowych i tematycznych, wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych, wyniki matury z przedmiotów dodatkowych, ocena przez kadrę akademicką.
Wszystkie uwzględnione przez Kapitułę kryteria dostarczyły danych pochodzących ze źródeł zewnętrznych wobec ocenianych szkół.

Szkoła, która w danym kryterium otrzymała najlepszą ocenę, uzyskiwała wynik równy 100. Wyniki kolejnych szkół są odniesieniem ich wartości do wyniku najlepszej szkoły w tym kryterium.

Wydanie gazety „Rzeczpospolitej” z dnia 12 stycznia br., zawierało m.in. zestawienie szkół ponadgimnazjalnych, zarówno liceów jak i techników, które uzyskały najlepszą pozycję rankingową. Szkoły te zostały zaprezentowane w osobnych tabelach rankingowych jako: - Ogólnopolski Ranking Liceów Ogólnokształcących 2011 oraz - Ogólnopolski Ranking Techników 2011. Prezentujemy Ranking najlepszych Techników Województwa Małopolskiego przygotowany przez „Rzeczpospolitą” i „Perspektywy”. Decyzją Kapituły szkoły ponadgimnazjalne w Polsce były oceniane za pomocą czterech kryteriów.Są to: sukcesy szkoły w olimpiadach przedmiotowych i tematycznych, wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych, wyniki matury z przedmiotów dodatkowych, ocena przez kadrę akademicką.Wszystkie uwzględnione przez Kapitułę kryteria dostarczyły danych pochodzących ze źródeł zewnętrznych wobec ocenianych szkół.Szkoła, która w danym kryterium otrzymała najlepszą ocenę, uzyskiwała wynik równy 100. Wyniki kolejnych szkół są odniesieniem ich wartości do wyniku najlepszej szkoły w tym kryterium.