Zmodernizowane pomieszczenia służby dyżurnej dąbrowskiej Policji
Policjanci służby dyżurnej Komendy Powiatowej Policji w Dąbrowie Tarnowskiej korzystają już z wyremontowanych i odpowiednio wyposażonych pomieszczeń stanowiska kierowania w tej jednostce.
Pomieszczenia zostały przebudowane, wyposażone w nowe meble, sprzęt komputerowy, środki łączności oraz klimatyzator. Wykonane prace zostały dostosowane do zadań związanych z pełnieniem 24 godzinnej służby przez funkcjonariuszy.
Remont pomieszczeń, którego koszt wyniósł blisko 80 tysięcy złotych, był możliwy do wykonania głównie dzięki współpracy z władzami samorządowymi z Powiatu Dąbrowskiego, Gminy Dabrowa Tarnowska oraz Gminy Gręboszów, które w połowie pokryły jego koszty. Pozostała część środków pochodziła z budżetu Policji.
Oficjalne otwarcie wyremontowanych pomieszczeń odbyło się w ubiegłym tygodniu. Gospodarze z samorządów, które dofinansowały to przedsięwzięcie mogli zobaczyć efekt końcowy tych prac. Dzięki tej inicjatywie poprawił się komfort całodobowej pracy służb mundurowych, co przyczyni się do znacznego ułatwienia ich obowiązków w codziennej służbie.
Foto: Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej
Przejdź do strony Wydziału Geodezji e-Puap
Przejdź do strony Elektroniczna Platforma
Usług Administracji Publicznej CEIDG
Przejdź do strony Centralna Ewidencja i Informacja
o Działalności Gospodarczej Przejdź do strony Dziennik Województwa
Małopolskiego Przejdź do strony Dziennik Ustaw
dziennikustaw.gov.pl Przejdź do strony Monitor Polski
monitorpolski.gov.pl Przejdź do strony Program ochrony powietrza
dla województwa małopolskiego Przejdź do strony Baza teleadresowa
podmiotów i organizacji pozarządowych realizujących
oddziaływania wobec osób stosujących przemoc w rodzinie
w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. B. Joselewicza 5