Zmodernizowane pomieszczenia służby dyżurnej dąbrowskiej Policji
Policjanci służby dyżurnej Komendy Powiatowej Policji w Dąbrowie Tarnowskiej korzystają już z wyremontowanych i odpowiednio wyposażonych pomieszczeń stanowiska kierowania w tej jednostce.
Pomieszczenia zostały przebudowane, wyposażone w nowe meble, sprzęt komputerowy, środki łączności oraz klimatyzator. Wykonane prace zostały dostosowane do zadań związanych z pełnieniem 24 godzinnej służby przez funkcjonariuszy.
Remont pomieszczeń, którego koszt wyniósł blisko 80 tysięcy złotych, był możliwy do wykonania głównie dzięki współpracy z władzami samorządowymi z Powiatu Dąbrowskiego, Gminy Dabrowa Tarnowska oraz Gminy Gręboszów, które w połowie pokryły jego koszty. Pozostała część środków pochodziła z budżetu Policji.
Oficjalne otwarcie wyremontowanych pomieszczeń odbyło się w ubiegłym tygodniu. Gospodarze z samorządów, które dofinansowały to przedsięwzięcie mogli zobaczyć efekt końcowy tych prac. Dzięki tej inicjatywie poprawił się komfort całodobowej pracy służb mundurowych, co przyczyni się do znacznego ułatwienia ich obowiązków w codziennej służbie.
Foto: Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej

Przejdź do strony Wydziału Geodezji

Przejdź do strony Elektroniczna Platforma
Usług Administracji Publicznej

Przejdź do strony Centralna Ewidencja i Informacja
o Działalności Gospodarczej

Małopolskiego

dziennikustaw.gov.pl

monitorpolski.gov.pl

dla województwa małopolskiego

podmiotów i organizacji pozarządowych realizujących
oddziaływania wobec osób stosujących przemoc w rodzinie


w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. B. Joselewicza 5